O blog d'a obra ye d'obras

Continamos autualizando iste blog que ye adedicato á la obra de teyatro de a colla RENAXEDURA.
Puedes contratar As cartas d'a lola Bisi enzetando-te ta las siñas d'astí baxo

Presentazión:

Ista obra de teyatro recreya las cartas escritas por Bisitazión u “Lola Bisi” ta la suya parentalla. Istas cartas rezentan a bida d’una mozeta en un lugar d’Aragón en os tiampos d’a Guerra d’a Independenzia. Aquí beyeremos cómo l’aimor de dos chobens endura la guerra contra os franzeses, que no ye sufizién como ta trencar o compromís que lo mozet li fa a la suya quiesta.


Esta obra de teatro recrea las cartas enviadas por Bisitazión o “lola Bisi” a su familia. Estas cartas cuentan la vida de una muchacha en un pueblo de Aragón en los tiempos de la guerra de la independencia. Aquí veremos cómo el amor de dos jóvenes recrudece la guerra contra los franceses, que no es suficiente como para romper el compromiso que le muchacho le hace a su querida.



Fa no guaire y más encara en o sieglo XIX a millor traza ta expresase d’un aragonés yera cantando y bailando una Jota, por ixo en ista obra amanixen cantas y bailes en direuto.

Hace no mucho y más todavía en el siglo XIX, la mejor manera para expresarse de un aragonés era cantando y bailando una Jota, por eso en esta obra aparecen cantos y bailes en directo.


No hay comentarios:

Publicar un comentario